Výrobca: Motobatt
Kód produktu: PEN-5546012
Dostupnosť: Na externom sklade
EAN: 6947312400156
Váha: 3.35kg
46.60€
Bez DPH: 38.83€

Nabite svoju motorku motobatériou MOTOBATT MB9U s 11 Ah. Jedná
sa o náhradu za batérie: 12N7-3A, 12N7-3B, 12N7D-3B, 12N7-4A,
12N7-4B, CB7-A / YB7-A, CB7A-A / YB7A-A, CB7LA / YB7LA, CB7L-B /
YB7L-B, CB7L-B2 / YB7L-B2, 12N9-3A, 12N9-3A-1, 12N9-3B, 12N9-4B-1,
CB9-A, CB9-A2, CB9A-A, CB9-B, CB9-B2, CB9L-A2, CB9L-B, CB9L-B2.



Má vyššiu kapacitu oproti konkurenčným akumulátorom. Pri
zachovaní veľkosti a AGM technológií umožňuje variabilné
umiestnenie batérie, tzn. môže byť naklonená alebo aj ležať.



AGM patrí medzi uzatvorené, tzv. ventilom riadené batérie.
Každá z olovených dosiek AGM článku je obalená skleným rúnom a priestor
medzi doskami vypĺňa kvapalný elektrolyt, ktorý je do rúna nasiaknutý.
Batéria funguje na rovnakom princípe, avšak rúnové separátory jej
dávajú hneď niekoľko výrazných výhod:



Motobatt je odolná proti vibráciám. Dlhodobým pôsobením
vibrácií môže dôjsť k uvoľneniu dosiek a v konečnej fáze až k ich
prepojeniu, teda ku skratu článku.



Motobatt redukuje nebezpečenstvo skratu článku vplyvom tzv.
machového efektu. Kryštáliky síranu olovnatého uvoľnené z dosiek
klasického akumulátora môžu z elektrolytu migrovať a často dochádza k
ich vzpriečeniu medzi + a - doskou, čím dôjde ku skratu článku.



Vyššia odolnosť Motobatt proti hlbokému vybitiu. Zatiaľ čo bežne
batériu škodí už niekoľko hodín na úrovni vybitia okolo 50%, AGM
batéria vydrží bez výraznej straty celkovej kapacity až na hodnotu 70%
vybitia.



Odolnosť Motobatt proti rôznym režimom prevádzky. Pre motocykle
(a im podobné vozidlá) je charakteristická nepravidelná prevádzka, teda
časté obdobie, kedy batéria zostáva v nedobitom stave. Oproti klasickej
konštrukcii vie separátory AGM výrazne spomaliť prirodzenou sulfatáciou
článkov.



Batéria je kompatibilná s motocyklami (primárne sa určuje typ
batérie podľa rozmerov a pólov batérie):



APRILIA: 125 LEONARDO  (Marzocchi) r.v. 02-04, 125 LEONARDO
(Showa) r.v. 02-04, RS125 r.v. 99-10



BENELLI: 125 ADIVA r.v. 02>, 150 ADIVA r.v. 01-03, 250 VELVET r.v.
02>, 400 VELVET r.v. 03-04



BSA: ROCKET 750 r.v. ALL, SPITFIRE HK35 r.v. ALL, STARFIRE B25 r.v.
67-72, TH UNDELBOLT r.v. ALL



CAGIVA: 125 Mito Sports r.v. 92-05, 125 Planet r.v. 02-05



DAELIM: VS125 r.v. 01-03



DERBI: 150 BOULEVARD r.v. 03-05



GILERA: 12 r.v. 5DNA, 180 DNA r.v. 01-02



HARLEY DAVIDSON: 1000 XLCH Sportster r.v. 70-78, 1200 FX (Kickstart)
r.v. 71-72



HONDA: ATC125 E-F r.v. 84-85, CB200 T r.v. 74-79, CB250 R SA r.v. 80,
CB250 R SC-D r.v. 82-84, CBX250 F r.v. 85, CD250 U r.v. 89-92, CJ360 T
r.v. 76-79, CM250 Belt Drive r.v. 83-86, CMX250 r.v. 85-87, CT200 E-P
r.v. 84-99, VT250 FD-F2D r.v. 82-86, VT250 FJ r.v. 88



ITALJET: 125 Formula r.v. 96-03, 125 Torpedo r.v. 99-03, 150 Torpedo
r.v. 99-03



KAWASAKI: BR250 A1 r.v. 86-88, EL250 D3-D7 r.v. 92-98, ER250 Z250T-Belt
Drive r.v. 83-84, GPX250 F2-F11(EX250F) r.v. 88-97, GPZ250 C1-C3 Belt
Dr r.v. 83-85, GPZ250 E1-E2 (EX250E) r.v. 86-87, KH500 (TRIPLE) H 1A
r.v. 69-71, KH500 A8 r.v. 77, KH500 B.C.D.E.F. (TRIPLE) r.v. 72-76,
Z750 J1-K6 r.v. 04-06, Z750 K7 r.v. 2007, ZXR250 A-C r.v. 88-96, ZZR250
H 1-H4 (EX250) r.v. 90-93



MALAGUTI: 200 MADISON r.v. 03-04, 200MX PHANTOM r.v. 2005, 400 MADISON
r.v. 03-04



MZ: 125/250ETZ r.v. All, 660 BAGHIRA/MASTIFF r.v. 99-02, 660 SKORPION
Replica Race r.v. 95-02, 660 SKORPION Sport/Tour/Travlr r.v. 95-02



NORTON: 750 Command



PIAGGIO/VESPA: 125 LIBERTY r.v. 02-03, 125 LIBERTY r.v. 04-05, 125 PX
r.v. 81-03, 150 LIBERTY r.v. 01-02, 150 PX r.v. 95>, 180 Hexagon
r.v. 01-02, 200 PX r.v. 81-07, 250 BEVERLY r.v. 2004, 250 Hexagon r.v.
<99, 50 Typhoon r.v. 98-04



ROY AL ENFIELD: 350 ALL KICKSTART r.v. 95-99, 500 ALL KICKSTART r.v.
95-99, BULLET r.v. 95-05



SUZUKI: CS125 D r.v. 83, GS125 ES-Z-M r.v. 82-91, GT200 EX-EZ r.v.
79-82, GT380 r.v. 72-77, GT500 K-B r.v. 73-77, LT-F160 L-K9 r.v. 94-09,
T500 M K1>M r.v. 68-75



TRIUMPH: 650 T/bird 6T/Tiger TR 6 R/Bonnie r.v. 63-73, 650-Trophy TR 6
r.v. 63-73, 750 Bonneville/Tiger Earl, 750 Trident 3 Cyl T 150 r.v.
68-75, Early Models r.v. 69-79, Early Models r.v. 76-83



YAMAHA: BW200 ES-EU r.v. 85-90, SR185 J r.v. 81-84, SR500 E-H r.v.
78-84, TW200 T r.v. 05-09, TW200 W r.v. 87-96, TW200 W r.v. 97-04,
YFM100 W-B r.v. 89-91, YFM50R Y r.v. 05-09, YFM80 D-V r.v. 92-06



Ak si nie ste istí typom batérie pre váš motocykel, vyhľadajte si
vhodný model podľa typu vášho motocykla v priloženej tabuľke
kompatibility, prípadne napíšte produktovému manažérovi.



POZOR!




Batéria potrebuje čas od času úplne nabiť.

Pre správnu údržbu použite niektorú z automatických nabíjačiek, ktoré
majú priamo deklarovaný uspôsobenie pre nabíjanie batérií AGM.



Špecifikácie:



Kapacita: 11 Ah

Rozmery: 136 x 76 x 133-155 cm

Napätie: 12 V

Vývody: 4

Motobatt CCA (A): 140



Obsah balenia:




2 pripojiteľné póly (L, alebo U tvar podľa typu batérie)

4 nerezové skrutky na póly (štandard)

1 imbusový kľúč (štandard)

0-3 plastové nástavce (podľa typu batérie)



Napísať recenziu

Prosím prihláste sa alebo zaregistrujte pre pridanie recenzie