Výrobca: Motobatt
Kód produktu: PEN-5546018
Dostupnosť: Na externom sklade
EAN: 6947312400132
Váha: 5.00kg
62.34€
Bez DPH: 51.95€


Motobatérie MOTOBATT MBTX14AU 16,5Ah nahrádza batérie: 12N14-3A,

12N14-3B, CB14-A1, CB14-A2, CB14-A, CB14-A1, CB14-A2, CB14-B1,

CB14-B2, CB14L-A1, CB14L-A2, CB14L-A2S, CB14L-B1, CB14L-B2, CTX14-AH,

CTX14-HBS, CTX14-HLBS, SCB14L-A2, SCB14L-B2, CT14-A2, CT14L-A2,

MBTX14AU
s vyššou

kapacitou oproti konkurenčným

akumulátorom, pri zachovaní veľkosti a AGM technológií

(Elektrolyt napustený vo sklenom rúne) umožňuje variabilné umiestnenie batérie ,

tzn.
môže byť naklonená, alebo aj ležať.





Kompatibilné s motocyklami (primárne sa určuje typ batérie podľa

rozmerov a pólov batérie, zoznam modelov motocyklov nie je 100 %):





APRILIA:
500 SCAREBO r.v.
05-07


Bimota:
1000 SB3 r.v.
81-84, 900 H S r.v.


BMW:
R1200 GS r.v.
05-07, R1200 GS r.v.
03-08, R1200R/S r.v.
05-06


CAGIVA:
500 Canyon Dual r.v.
99-00, 600 River Road r.v.
96-98, 600

W16 Dual Sports r.v.
95-97, 650 Elephant r.v.
87-88


DUCATI:
500 SL, Pantah r.v.
81-84, 600 SL/TLPantah r.v.
83-85, 650

Indiana r.v.
86-89, 650 Panta, 750 F1 r.v.
86-89, 750 Indiana r.v.

85-88, 750 Paso r.v.
85-90, 900 Hailwood r.v.
76-84


GILERA:
500 Nexus r.v.
04-06


HARLEY DAVIDSON:
883 XL XLSH r.v.
04-08


HONDA:
ATC200 M/S r.v.
83, ATC200 XD-XF r.v.
84-87, CB750 F1-F2

r.v.
75-78, CB750 F2N-Y S/Sports r.v.
92-00, CB750 K1-K7 r.v.
70-78,

CB750 KZ/FZ/FA-FC r.v.
79-82, CB900 F2/F2C Bold'or r.v.
82, CB900

FB/F2B Bold'or r.v.
81, CB900 FD/F2D r.v.
83, CB900 FZ-FA r.v.
79-80,

CBR1000 FH-FY r.v.
87-00, CBX750 FE r.v.
84-87, CX500 C Custom r.v.

79-80 0


KAWASAKI: & nbsp;
, KLR650 GPX750R & nbsp;
F1-F4 (ZX) r.v.

87-90, GPZ1000 R X A1-A3 r.v.
86-88,

GPZ500S A1-A5 (EX) r.v.
87-93, GPZ750 A1-A5 (ZX) (Unitrack) r.v.
83-88,

GPZ750 E1-E2 (Turbo) r.v.
84-85, GPZ750R G1-G3 (Water) r.v.
84-86,

GPZ900 A1-A6 (ZX) r.v.
84-89, GPZ900 A7 (ZX) r.v.
1990, GPZ900 A8 (ZX)

r.v.
91-93, GT750 P1-P4 (SHAFT) r.v.
82-85, KAF300 A B C (MULE) r.v.

90-97, KEF300 A2-A3 (LAKOTA) r.v.
96-97, KLF220 A7-A15 r.v.
94-02,

KLF300 A1-A17 (BAYOU) r.v.
86-05, KLF300 B1-B4 (2WD) r.v.
88-91, KLF300

C1-C3 (4WD) r.v.
89-91, KLR600 B1.B2 (KLR600 E/Štart) r.v.
85-87,

KLR650 r.v.
2010, KLR650 A15-A20 r.v.
95-09, KLR650 A1-A4 (KL) r.v.

87-89


MOTO GUZZI:
750 Breva r.v.
04-06


NORTON:
850 Commando OHV E/Start r.v.
73-76


PIAGGIO/VESPA:
500 X9 r.v.
02-08


POLARIS:
250 ALL MODELS r.v.
2004, 250 ALL MODELS r.v.
85-03, 325

ALL MODELS r.v.
87-02, 330 ALL MODELS r.v.
03-05, 335 SPORT SMAN r.v.

98-01, 400 ALL MODELS r.v.
2004, 400 ALL MODELS r.v.
94-03, 425 ALL

MODELS r.v.
95-02, 450 DIESEL r.v.
2004, 500 ALL MODELS r.v.
99-03, 500

QUEST r.v.
04-05


ROY AL ENFIELD:
350 ELECTR IC START r.v.
00-03, 500 ELECTR IC

START r.v.
00-03


SUZUKI:
DR750 SJ-SM r.v.
88-91, DR800 SL SM r.v.
90-91, GR650

XD-XF r.v.
83-88, GS1000 C-X r.v.
78-81, GS1000 GT-GLX r.v.
80-82,

GS1100 GKZ-GKG r.v.
82-86, GS1100 GLZ r.v.
82, GS1100 GZ-GG r.v.
82-86,

GS650 GX-GD Katana r.v.
81-84, GS750 B-C/N r.v.
77-80, GS750 SZ r.v.

82, GS850 GN-GX r.v.
79-81, GS850 GZ-GF r.v.
82-85, GSX1000 SZ-SD

(Katana) r.v.
82-84


TRIUMPH:
1000 Daytona r.v.
91-95, 1200 Daytona (VIN & gt; 42274)

r.v.
94 & gt ;, 1200 Daytona (VIN 43917 & gt;) r.v.
& Gt; 97, 1200 Trophy r.v.

99, 1200 Trophy (VIN & gt; 42274) r.v.
91 & gt ;, 1200 Trophy

VIN (42275 & gt; 43810) r.v.
& Gt; 98, 1200 Trophy VIN (43811 & gt;) r.v.
00-02,

750 Daytona r.v.
91-95, 750 Thunderbird r.v.
95-, 750 Trident r.v.

91-97, 885 Legend r.v.
99-01, 885 SpeedTriple (VIN & gt; 43916) r.v.

94-96, 885 SpeedTriple T 509 r.v.
97-98, 885 Sprint r.v.
95-98, 885

Thunderbird (VIN43877) r.v.
95 & gt ;, 885 Thunderbird (VIN43878) r.v.

& Gt; 00, 885 Thunderbird Sports r.v.
99-00, 885 Tiger (Carbo) (VIN

43722) r.v.
91 & gt ;, 885 Tiger (Carbo) (VIN 43723) r.v.
& Gt; 2000


YAMAHA:
FJ1100 L-S r.v.
84-86, FJ1200 S-E r.v.
86-90, FZ750 N-A

r.v.
85-88, FZR1000 T-U r.v.
87-88, FZR1000 W-A r.v.
89-90, FZR750 RT

-RU R.v.
87-88, TX650 A-C r.v.
74-76, XJ750 RH-RL r.v.
81-84, XJ900

K-L r.v.
83-84, XJ900 N-T r.v.
85-88, XS500 A-B r.v.
74-75, XS500 C-E

r.v.
76-78, XS650 B-C r.v.
75-76, XS650 D-F/SG-SJ r.v.
77-83, XS750 SD

r.v.
77, XS750 SE-SF r.v.
78-79, XS850 G-N/LG-N/SG-N r.v.
80-85, XT600Z

K-L (Tenere) r.v.
83-84, XTZ750 A-B (S/Tenere) r.v.
89-95





Ak si nie ste istí typom batérie pre váš motocykel, vyhľadajte si vhodný

model podľa typu vášho motocykla v priloženej tabuľke kompatibility,

prípadne napíšte produkt manažérovi.





AGM patrí medzi uzavreté, tzv. Ventilom riadené batérie .
Priestor

medzi doskami nevypĺňa len kvapalný elektrolyt, ale každá z olovených

dosiek AGM článku je obalená skleným rúnom, do neho je klasický

elektrolyt nasiaknutý.
Batérie tak síce funguje na rovnakom princípe, avšak

Rúnové separátory jej dávajú hneď niekoľko výrazných výhod:





Motobatt je odolná k vibráciám -dlhodobým pôsobením vibrácií

môže dôjsť k uvoľneniu dosiek a v konečnej fáze až k ich prepojenie,

teda ku skratu článku.


Motobatt redukuje nebezpečenstvo skratu článku vplyvom sulfatácie (v

angličtine tzv. machový efekt)-kryštáliky síranu olovnatého uvoľnené z

dosiek klasického akumulátora môžu elektrolytu migrovať a často dochádza

k ich vzpriečeniu medzi + a-doskou čím dôjde ku skratu článku


Vyššia odolnosť Motobatt k hlbokému vybitiu -zatiaľ čo bežné

batériu škodí už niekoľko hodín na úrovni vybitia okolo 50 %, AGM batérie

dokáže ísť bez výraznej straty celkovej kapacity až na hodnotu 70 % vybitia.


Odolnosť Motobatt k rôznym režimom prevádzky -pre motocykle (a

im podobné vozidlá) je charakteristický nepravidelný prevádzku, teda

častá obdobie kedy batérie zostáva v nedobytém stave.
Oproti klasickej

konštrukciu vie separátory AGM výrazne spomaliť prirodzenou sulfatácii

článkov.





POZOR !!





Každá batéria
, a obzvlášť motocyklová potrebuje čas od času

plne dobiť
.


Pre správnu údržbu odporúčame použitie niektorého z moderných typov

automatických nabíjačiek (viď. obrázok CTEK).
Tieto prístroje majú priamo

deklarované uspôsobenie pre nabíjanie batérií AGM.





Batérie Motobatt s

Napísať recenziu

Prosím prihláste sa alebo zaregistrujte pre pridanie recenzie