Výrobca: Motobatt
Kód produktu: PEN-5546016
Dostupnosť: Na externom sklade
EAN: 6947312400149
Váha: 4.40kg
55.57€
Bez DPH: 46.31€

Motobatéria Motobatt MB12U 15 Ah slúži ako náhrada batérií:
12N12-4A, 12N12A-4A-1, CB12A-A, CB12A-AS, CB12A-AWS, CB12AL-A,
CB12AL-A2, CB12A-B, CB12C-A, MB12U.



Oproti konkurenčným akumulátorom má vyššiu kapacitu pri zachovaní
veľkosti
.  



AGM technológia
(elektrolyt napustený v sklenom rúne) umožňuje
variabilné umiestnenie batérie, tzn. môže byť naklonená, alebo aj
ležať. AGM patrí medzi uzatvorené, tzv. ventilom riadené batérie.
Priestor medzi doskami nevypĺňa len kvapalný elektrolyt, ale každá z
olovených dosiek AGM článku je obalená skleným rúnom, do neho je
klasický elektrolyt nasiaknutý. Batérie tak síce funguje na rovnakom
princípe, avšak rúnové separátory jej dávajú hneď niekoľko výrazných
výhod:



Motobatt je odolná k vibráciám.
Dlhodobým pôsobením vibrácií môže
dôjsť k uvoľneniu dosiek a v konečnej fáze až k ich prepojeniu, teda ku
skratu článku.



Motobatt redukuje nebezpečenstvo skratu článku vplyvom sulfatácie

(v angličtine tzv. Machový efekt) - kryštáliky síranu olovnatého
uvoľnené z dosiek klasického akumulátora môžu elektrolytu migrovať a
často dochádza k ich vzpriečeniu medzi + a - doskou čím dôjde ku skratu
článku.



Vyššia odolnosť Motobatt k hlbokému vybitiu
- zatiaľ čo bežné
batériu škodí už niekoľko hodín na úrovni vybitia okolo 50%, AGM
batéria dokáže ísť bez výraznej straty celkovej kapacity až na hodnotu
70% vybitia.



Odolnosť Motobatt k rôznym režimom prevádzky
. Pre motocykle (a im
podobné vozidlá) je charakteristická nepravidelná prevádzka, teda časté
obdobie, kedy batéria zostáva v nedobitom stave. Oproti klasickej
konštrukcii vie separátory AGM výrazne spomaliť prirodzenou sulfatáciou
článkov.



Batéria je kompatibilná s nasledujúcimi motocykle:  




APRILIA
: 100 SCARABEO  4T r.v. 02-05, 150 LEONARDO (Marzocchi)
r.v. 02-04, 150 LEONARDO (Showa) r.v. 02-04, 200 SCARABEO r.v. 03-04,
650 PEGASO r.v. 01-04



BIMOTA:
600 Y B9 / SRI r.v. 96-98



MW: F650 Funduro r.v. 95-06, F650 GGS/GS Dakar r.v. 00-06, F650
GGS/GS Dakar r.v. 95-99



DUCATI
: 750 GT Sport r.v. 72-75, 750 SS Showa r.v. 75-79, 860
Kickstart r.v. ALL, 900 S2 Desmo r.v. 83-84, 900 SD Darmah S/SS/MHR
r.v. 76-85



HONDA
: CB1100 R B r.v. 81, CB1100 R C-RD/FD-FE r.v. 82-84, CB250
NC-ND r.v. 82-83, CB250 T 1-T2-NA-ND r.v. 78-81, CB350 F r.v. 74-77,
CB350 K1-K4 r.v. 69-74, CB350 SG-SJ r.v. 86-89, CB360 r.v. 73-77, CB400
F r.v. 75-79, CB400 T -NA-NB r.v. 78-81, CB400 T NC-NDC-ND r.v. 82-83,
CB500 K0-K3 r.v. 71-74, CB500 T r.v. 75-77, CB500/4 r.v. 72-77, CB550
F/4 r.v. 76-80, CB550 SC Nighthawk r.v. 82-84, CB650 SC Nighthawk r.v.
82, CB650 SC Nighthawk r.v. 83-85, CB650, C Custom r.v. 79-80, CB650, C
Custom r.v. 81-82, CBX500 r.v. 82, CBX550 F r.v. 82-85, CBX650 Z r.v.
79, CM250 T C r.v. 82-85, SL350 K2 21” Wheel r.v. 72-73, SL350 KO-K1
19” Wheel r.v. 70-71, VF500 FE-FG r.v. 84-86, VFR750 FG-FH r.v. 86-87,
VFR750 FJ-V r.v. 88-89, VT500 FC/C Shadow r.v. 83-86, XL600 VH-VJ T
ransalp r.v. 87-88, XL600 VK T ransalp r.v. 89, XL600 VL-VT T ransalp
r.v. 90-96



KAWASAKI
: EN450 A1-A6 (LTD450) r.v. 85-90, GPX400 (Grey Import)
r.v. ALL, GPX600R C1-C4 r.v. 88-92, GPZ550S A1-A4 r.v. 84-88, GPZ550S H
1-H2 (Z LTD) r.v. 82-83, GPZ600R A1-A4 r.v. 85-88, GT550 G1-G4 (Z550
SHAFT r.v. 83-88, KZ750 E1/H1-H3/L1-L3/R1 (Four) r.v. 80-84, Z400
A1-A2/D r.v. 74-79, Z400 B1-B2/C1/G1/H1 r.v. 74-79, Z400 J1-J3 r.v.
80-83, Z440 A LTD r.v. 82-83, Z440 D6 r.v. 84, Z440C1,C2,H1,H2 r.v.
80-83, Z500 B1-B4 r.v. 79-82, Z750 E1-E3 (KZ750 Four) r.v. 80-87, ZR550
A1-A2 (Z550F) r.v. 83-84, ZR550 B1-B8 Zephyr r.v. 90-98, ZZR600 D1-D3
r.v. 90-92



PEUGEOT
: 125 ELYSEO r.v. 99-02, 150 ELYSTAR r.v. 03-04



SUZUKI
: GSX250 ESZ-SF r.v. 82-87



YAMAHA
: FZR250 (Import) r.v. 89-90, FZR250 (Import) r.v. 91-92,
FZR400 Genesis r.v. 88-90, FZR600 W-E r.v. 89-93, SR250 H -K r.v.
80-84, SR250 P-V r.v. 02-06, SRX250 N-FU r.v. 84-89, XJ550 H -K r.v.
81-83, XJ600 R L r.v. 84, XJ650 G-H/LH/RJ r.v. 80-84, XJ650 T urbo r.v.
82-83, XS-2 Elec r.v. 73-73, XS250 E-RH r.v. 78-81, XS250 G-K Custom
r.v. 78-81, XS250 R K r.v. 83, XS360 C-D r.v. 76-77, XS400 E-F r.v.
78-79, XS400 RH -RK r.v. 80-82, XS400 SG-SJ (DOH C) r.v. 83-87, XT600LC
(Tenere) r.v. 86, XT600Z (Tenere) r.v. 87-88, XV535 B-K ( Virago) r.v.
91-98, YFM350X (Warrior) r.v. 03-04



Primárne sa určuje typ batérie podľa rozmerov a pólov batérie, zoznam
modelov motocyklov teda nie je 100 %.



POZOR!!
Každá batéria, a obzvlášť motocyklová potrebuje čas od času
úplne nabiť. Pre správnu údržbu odporúčame použitie niektorého z
moderných typov automatických nabíjačiek (napr. CTEK viď obrázok).
Tieto prístroje majú priamo deklarovaný uspôsobenie pre nabíjanie
batérií AGM.



Špecifikácie:




Kapacita: 15 Ah

Rozmery: 135 x 80 x 161 (max. 175 mm)

Napätie: 12 V

Vývody: 4

Motobatt CCA (A): 160  

 

Batérie Motobatt sú dodávané s nasledujúcim príslušenstvom:



2 x pripojiteľný pól (L, alebo U tvar podľa typu batérie)

4x nerezové skrutky na póly (štandard)

1x imbus kľúč (štandard) 

0-3 plastové nástavce (podľa typu batérie)



 

Napísať recenziu

Prosím prihláste sa alebo zaregistrujte pre pridanie recenzie